- АдминистрацияКМЕТ НА ОБЩИНА ВЕНЕЦ
- Общински съвет
- Информация и услуги
Административни услуги
- Контакти
Административни услуги
Правно основание за предоставяне на административната услуга:
Необходими документи за предоставяне на услугата:
● Заявление за допускане на изменения в одобрен инвестиционен проект;
● Документ за собственост или отстъпено /учредено/ право на строеж;
● Удостоверение за наследници /при необходимост/ – по служебен път;
● Нотариално заверено съгласие на заинтересуваните лица по чл. 149, ал. 2 от ЗУТ;
● Виза за проектиране;
● Три копия от инвестиционните проекти /ИП/ с нанесени исканите изменения;
● Решение по оценка на въздействието върху околната среда, издадено по реда на ЗООС;
● Оценка за съответствието на ИП с нанесени исканите изменения със съществените изисквания към строежите, изготвена от съответното лице по чл. 142, ал. 6 от ЗУТ;
● Положително становище на органите за пожарна и аварийна безопасност;
● Специални разрешителни;
● Всички оригинални екземпляри на издаденото разрешение за строеж №……………/……………………г.;
● Пълномощно /в случай, че заявлението се подава от пълномощник/;
● Документ за платена такса.
Цена за предоставяне на административната услуга:
Срок на изпълнение:
Заявление /Образец/ – изтеглете тук
Информация за услугата – изтеглете тук
Информация и услуги