Правно основание за предоставяне на административната услуга:
- Чл. 87, ал. 6 от Данъчно-осигурителен процесуален кодекс, във връзка с
- чл. 4, ал. 1; чл. 4, ал. 3; чл. 9а, ал. 1; чл. 9б от Закона за местните данъци и такси;
- т.1 от Приложение № 3 към чл.31, ал.1 от Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на община Венец.
Необходими документи за предоставяне на услугата:
- Заявление по образец;
- Документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно /*Необходими само за легитимиране на заявителя или упълномощеното от него лице при подаване на заявлението/.
- Платена такса за административната услуга .
Цена за предоставяне на административната услуга:
– за Физически лица – 4.00лв.;
– за Юридически лица – 6.00лв.
– за Физически лица – 6.00лв.;
– за Юридически лица – 8.00лв.
– за Физически лица – 8.00лв.;
– за Юридически лица – 10.00лв.
Срок на изпълнение:
- 5 работни дни – обикновена услуга;
- 3 работни дни – бърза услуга;
- 1 работен ден – експресна услуга;
Заявление / Образец/ – изтеглете тук
Информация за услугата – изтеглете тук